חותם בד"צ 'בית יוסף' זויף והופץ בעשרות מסעדות בשר

מנגד, חושפת רשימת המסעדות בערוץ 10 - נגה ניר נאמן אמרה הערב לאתר 'קול חי' כי הרשימה שפורסמה היא חלקית, וישנן עוד מסעדות כשרות שקיבלו את הבשר המזויף.
יעקב גרודקה No Comments on חותם בד"צ 'בית יוסף' זויף והופץ בעשרות מסעדות בשר

חותם בד"צ 'בית יוסף' זויף והופץ במסעדות רבות ברחבי הארץ שמכרו בשר פיגולים שהוברח מהרשות הפלסטינית, כך עולה מבדיקת אתר 'קול חי' • "מדובר במקרה חמור מאוד, אנו מצפים שהרבנות תטפל במלא החומרה בכך"

מנגד, חושפת רשימת המסעדות בערוץ 10 - נגה ניר נאמן אמרה הערב לאתר 'קול חי' כי הרשימה שפורסמה היא חלקית, וישנן עוד מסעדות כשרות שקיבלו את הבשר המזויף.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חותם בד"צ 'בית יוסף' זויף והופץ במסעדות רבות ברחבי הארץ שמכרו בשר פיגולים שהוברח מהרשות הפלסטינית, כך עולה מבדיקת אתר 'קול חי'.

ערוץ 10 חשף היום (שני) רשימת מסעדות החשודות בייבוא בשר מזויף שכשרותו ותאריך התפוגה שלו זויפו. רשת מבריחים ישראלים-פלסטינים נעצרה בחשד שהבריחה את הבשר המזויף מהרשות הפלסטינית לעשרות מסעדות בישראל.

על פי החשד, המבריחים העבירו את הבשר במרמה לישראל במשאיות בעלות דפנות כפולות ובשיטות הסלקה נוספות. הבשר המוברח נמכר למסעדות מובילות וכן לחנויות שונות לממכר בשר, זאת תוך זיוף מקורו, אישור וטרינרי, תאריכי התפוגה של המוצרים, תאריכי השחיטה והכשרות.

בית יוסף 2

כאמור, לאתר 'קול חי' נודע כי גם חותם הכשרות הספרדית המהודרת בד"צ 'בית יוסף' זויף והופץ בכמויות גדולות למסעדות השונות. בארגזים ניתן היה למצוא הולוגרמות וחותמות רבות, שיועדו למסעדות השונות ברחבי הארץ.

ליאור אדרי מנכ"ל 'בית יוסף' מבהיר כי "כי ע"פ הידוע לו לא היה הולוגרמות, ואם כן, זה חמור מאוד ומצפים שהרבנות תטפל במלא החומרה בכך". למרות דבריו, כאמור על פי בדיקת אתר 'קול חי' אכן חותמת הכשרות זוייפה וכפי שניתן לראות בבירור בתיעוד.

20160404090155

ממחלקת ההונאה ברבנות הראשית נמסר כי "אמנם כל המסעדות הנ"ל אינן כשרות, אך אנו רואים בחומרה את המקרה ונפעל יחד עם משרד החקלאות למצות את הדין".

מנגד, חושפת רשימת המסעדות בערוץ 10 – נגה ניר נאמן אמרה הערב לאתר 'קול חי' כי הרשימה שפורסמה היא חלקית, וישנן עוד מסעדות כשרות שקיבלו את הבשר המזויף.

הרשימה שפורסמה על ידי ניר נאמן היא: "מוזס" ברמת החייל, תל אביב. "הסינית האדומה" בת"א. "דיקסי" בת"א. "עד העצם" בכפר סבא ובהרצליה. "ענק הבשר" בחולון. "בלאק אנגוס" בנתניה. "אוקטגון" בצומת נהלל. "אדום בר" בירושלים. "צפרה בע"מ" בת"א. "אצל דודי" בראשון לציון. "זוזברה" בהרצליה. "הקצביה של שרון" בשוק התקווה, ת"א. "קימל" בת"א. "מעדני מניה" בראשל"צ. "טופולופומפו" בת"א. "קימל התרנגול הכחול" בת"א. "מאסו מנוס" בת"א. "גוטיס פלאש", שכונת קראוויש באום אל פאחם. "קפה גלידה בע"מ" בחיפה. "בייליס בע"מ" בראשל"צ. "צח ראכח" בת"א. "ידע הבשרים" בת"א. "קימל בגלבוע", אתר סקי בגלבוע.



0 תגובות